Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ніфака О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ніфака О.  
Методика контролю знань з курсу "спортивні ігри" при інтегрованому підході / О. Ніфака // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 14. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Отримано дані, які свідчать про високу ефективність використання інтегрованого підходу з урахуванням елементів дидактичної системи засвоєння знань. Це дозволяє виробити власне ставлення до дослідження обраної проблеми і підвищити ефективність підготовленості майбутніх фахівців, зважаючи реальні умови діяльності викладачів вузу. Інтегрований підхід поліпшує рівень оцінки теоретичної, методичної, фізичної (спеціальної) та технічної підготовки на етапах навчання студентів курсу "Спортивні ігри".


Ключ. слова: контроль, інтеграція, спортивні ігри, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ніфака О.  
Теоретичні основи дидактичної інтеграції на прикладі спортивних ігор / О. Ніфака // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 15. - С. 7-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що інтегрований підхід дозволяє краще оцінити теоретичну, методичну, фізичну (спеціальну) та технічну підготовку на етапах навчання студентів з курсу "Спортивні ігри", сприяє виробленню власного ставлення до дослідження обраної проблеми та підвищенню ефективності підготовки майбутніх фахівців.

Отмечено, что интегрированный подход дает большую возможность оценить теоретическую, методическую, физическую (специальную) и техническую подготовку на этапах обучения студентов по курсу "Спортивные игры", обеспечивает вырабатыванию собственного отношения к исследованию избранной проблемы и повышение эффективности подготовленности будущих специалистов.

The integrated approach gives the large opportunity tj estimate theoretical, methodical, physical (special) and technical training ft stages learning of the students from a course sports games. All this permits to develop the own becoming to researchof a selected problem and to raise efficacy of preparation of the future experts, taking into account real conditions of activity of the teachers of high school.


Ключ. слова: інтеграція, спортивні ігри, навчання, контроль
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515р

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського